fredag den 6. juli 2012

Holidayhappiness.dk

Og i virkeligheden er det jo unødvendigt at sige mere …men jeg gør det lidt alligevel.

Tre uger. T-r-e uger. Prøv at smag på det engang.

*Mmmmmmmh…*

Det smager godt.

Tre uger. Og de starter godt, gør de. Med regn der renser luften, blomster der lyser op på terrassen, libanesisk spread galore i maven, familien i sofaen og masser af tid foran os.

Nåja. Og udsigten til endnu en lille ferie efter sommerferien. Vi skal bare lige nå at tage på arbejde hurtigere end du kan sige “Bispens gibsgebis” – og så holder vi en uge mere. Fordi vi kan, og fordi børnene aldrig har set det store udland før.

Så:

Før du smører dig en mad med et tykt lag misundelse når du ser hvad vi har i udsigt, så husk at vi er fire mennesker med sommerfugle i maven, i ren glædesrus over endelig at have fået muligheden for andet og mere end en telttur til Sdr. Røvhul.

Blue Village – Seven Seas Side - Billede 6

Blue Village – Seven Seas Side - Billede 43

Blue Village – Seven Seas Side - Billede 1

Hér er forventningerne store, og vi glæder os som aldrig før. Heldigvis er der endnu et stykke tid til, for dén fornemmelse er slet ikke så tosset endda, så vi tåler godt at glæde os et stykke tid endnu.

Desuden skal der da vist også sys et stykke sommerklædning eller to inden vi tager afsted! Og skaffes hunde-, katte-, fugle- og hussitter. For filan da. Men det bli´r så godt, og jeg tror de har ret.

Det bliver dage vi aldrig glemmer.

3 kommentarer:

Pernille sagde ...

Vi er stadig på telttursstadiet og bilder os ind vi holder af det, men det betyder ikke, at jeg kan glæde mig på jeres vegne.

God ferie og god tur, når I når dertil :)

Anonym sagde ...

Kirsten lyver osse en hel del når hun kalder det en masse grimme gloser,for vi nyder vores årlige telttur, og personligt ville jeg ikke undvære den for noget, heller ikke en tur sydpå. med venlig hilsen og god telttur til alle, Kirstens mand.

Kirsten sagde ...

Kære Kirstens mand.
Jeg skrev blot "telttur til Sdr. Røvhul", og ikke en masse grimme gloser. Nå. Jeg nyder nemlig OGSÅ vores teltture, men for filan da, hvor jeg glæder mig til også at prøve noget andet :-)

Og kære Pernille.
Teltture ER sgudda hyggelige - og der findes ingen steder i verden, hvor man sover bedre end i et telt en varm sommernat. Det er jo fabelagtigt! Og vi SKAL også afsted med teltet i ferien. Denne gang får vi bare både i pose og sæk :-)